czwartek, 27 października 2022

Opanuj podstawy SEO

 Opanuj cztery główne sztuki SEO

Pomyśl o SEO jak o układance z wieloma kawałkami. Zrozumienie, jak one do siebie pasują, jest niezbędną wiedzą dla każdego profesjonalisty z branży.

Te cztery kawałki to:

Badanie słów kluczowych;

On-page SEO;

Link building;

Techniczne SEO

Przejdźmy do tego, co każdy z nich pociąga za sobą.

Badanie słów kluczowych

Badanie słów kluczowych polega na znalezieniu odpowiednich słów i fraz, które ludzie wpisują w wyszukiwarkach takich jak Google. Ogólnie rzecz biorąc, powinieneś kierować się słowami kluczowymi, które:

-Mają "potencjał ruchu" (tj. są prawdopodobne, że wyślą ruch organiczny w twoją stronę, jeśli uplasujesz się na nich); Mają "wartość biznesową" (tj. prawdopodobnie przyciągną potencjalnych klientów);
-Nie są zbyt konkurencyjne.

Aby znaleźć słowa kluczowe, które pasują do rachunku, wprowadź kilka pomysłów do Eksploratora Słów Kluczowych Ahrefs i spójrz na jeden z raportów dotyczących pomysłów na słowa kluczowe. Dla każdego słowa kluczowego zobaczysz kilka ważnych wskaźników: Wielkość wyszukiwania: średnia liczba osób, które wyszukują dane słowo kluczowe każdego miesiąca; Trudność słowa kluczowego (KD): szacowana trudność rankingu na pierwszej stronie Google oceniana w skali od 0-100;

SEO na stronie


On-page SEO to praktyka optymalizacji stron internetowych, która pomaga poprawić rankingi i przyciągnąć więcej organicznego ruchu z wyszukiwarek.

Przykłady obejmują:

Optymalizacja pod kątem intencji wyszukiwania;

Używanie modyfikatorów słów kluczowych w znacznikach tytułu;

Pisanie przyciągających tytułów i opisów meta;

Używanie opisowych znaczników alt dla obrazów;

Wewnętrzne linkowanie do stron, które chcesz uplasować.

Budowanie linków

Link building to proces pozyskiwania nowych backlinków ze stron internetowych osób trzecich. Pomagają one w poprawieniu pozycji w rankingu i zwiększeniu ruchu organicznego, ale mogą również wysyłać ruch zwrotny w twoją stronę.

Techniczne SEO

Techniczne SEO polega na optymalizacji strony internetowej w taki sposób, aby wyszukiwarki mogły sprawnie przeszukiwać i indeksować jej zawartość, a odwiedzający mieli pozytywne doświadczenia z użytkowania.

Przykłady obejmują:

Poprawa prędkości strony;

Usuwanie uszkodzonych linków (wewnętrznych i zewnętrznych);

Używanie znaczników kanonicznych, aby zapobiec duplikowaniu treści;

Dodawanie znaczników hreflang do treści wielojęzycznych;

Optymalizacja robots.txt pod kątem wydajności indeksowania;

Noindexing cienkich treści


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czym jest TikTok?

 TikTok szturmem zdobył świat, przyciągając miliony użytkowników swoimi krótkimi filmami i angażującymi treściami. Dla firm pojawia się pyta...